Tuesday, October 14, 2008

PMR 2008


Hari Kedua, Selasa 14 Oktober 2008: Wajah-wajah ceria calon-calon PMR 2008 Sekolah Menengah Ayer Keroh, baru hendak masuk ke dalam dewan.

Dari kiri: Dak Ain, Syahida aka Ochi, Dia, Pka, Dak Zedah, dan Nabila aka Si Kembau. Di belakang mereka, alergik ambil gambar ialah Sabira.

Acik doakan anak-anak mendapat kejayaan super cemerlang di dalam peperiksaan ini. Lepas habis periksa, Acik masakkan Cheese Cake istimewa buat anak-anak semua, ok!


p/s: Happy Birthday, Syazwani ! 2 minggu lagi giliran Mik pula, SPM!

3 comments:

fendy_ahmad said...

Salam,

Dah amik PMR yek bebudak ni..
Masa Puan MS ngajau saya dulu, UPSR pun lom hamik lagi ..

Anonymous said...

Haah kan.. Masa berlalu begitu cepat. Masa mula-mula pindah ke Melaka dulu Juwaidi darjah satu. Sekarang sudah masuk universiti.

Anonymous said...

Akak ahh...saya aa manyak boloh loh itu dulu dula aaah. Ada perlu saya amik itu Pmr ka? Re-sit loh...Sudah 11 kali saya fail loh..celaluniya BM saya GAGAL. Tapi saya sudah ala boyfren loh...manyak duit jugak...talak perlu kerjia kerjia lagiii.Wat apa saya belajaq? Muka cantik boleh masuk Akademi fantasia loh...nanti itu Sultan blunai datang ngolat saya la....jadi pelmaisuli...