Wednesday, December 24, 2008

Unforgettable Rain

I love rain. I can sit for hours on end just watching the rain falling on Mak Ngah’s kitchen rooftop, or watching big splashes of water coming down from the gutter into the big drum Bapa placed right where it will fall on the ground. I would sit there on the kitchen verandah or sometimes on the steps so that I can feel the rain on my face. I love rain but rain makes me sad.

Listen to these songs and feel my mood right now.

P/s: Will be away for a few days. Insha’Allah will be back Sunday to tell you all about my short vacation with the elephants.






3 comments:

Anonymous said...

akak! lagu tuh terangkat saya loh. bess mendayu loh. tapi ah akak...making hati saya rindu pada saya punya abang loh. tapi ah akak, olang manyak benci abang saya laa. depa smua talak tau abang saya manyak baik layan saya laaa..apa mau bikin akak? kenapa kawan saya talak support saya akak? hehehe

Anonymous said...

AKAKKKKK!!! Saya mau demand chocolate cheese cake macam dekat itu kedai di Soho, London!!! Mau makan suap suap dengan kanda saya untuk new year loh. Azam tahun baru akak, akak tarak bilang pon. Azam saya ah akak, mau Misyar dengan Kanda...leh tak akak? Akak protes tak akak? Ala...akak kejam, akak torture, akak give up, akak tak kasi chan hehehe...kejam kejam kejam hehehe. Merobek cinta yang suci hehehehe. ok, ok, part saya ahhh ada manyak suci at least. Akak TAK ACHI:p Kanda manyak gentlemen dengan saya loh tapi akak manyak degil tak mau caya. Flying saucer caya kot? Jangan malah ah akak hehehe. Saya budak nakal

Anonymous said...

Anon, Apa peduli apa orang kata. Kalau rasa apa yang kita buat itu betul teruskan sajalah. Jadi tak jadi tanggung sendiri.