Thursday, January 29, 2009

Etc

Assalammualaikum kepada semua pengunjung blog saya.

Apologies
Mohon maaf kerana sudah lama tidak update blog ini. Banyak sangat perkara yang hendak diselesaikan. Tambahan pula internet balik kampung! Dalam TO DO list saya minggu ini ada 2 lagi yang belum selesai. Due date sudah semakin hampir. TO DO list yang major ada 2 juga untuk tahun ini. Due date sama, 31.12.2009. Aduh….kaget!

Tak apa. Biarlah saya uruskan itu semua. Saya mohon rakan2 doakan kejayaan saya, dipermudahkan urusan saya sampai ke akhir projek, ya. Terima kasih.

Gerhana
Pada 26 januari 2009 lepas telah berlaku gerhana matahari separa di Malaysia, Buat pertama kali saya dan famili berkesempatan solat gerhana di Masjid Ayer Keroh, dilakukan setelah selesai solat Asar, lebih kurang jam 5.30pm. Pada waktu ini gerhana di puncaknya di mana 72% matahari dilindungi bulan. Saya sempat mengambil gambar. Saya berhati-hati kerana tiada perlindungan mata. Saya hanya melihat di skrin hp sahaja semasa mengambil gambar. Dalam banyak-banyak gambar yang saya ambil, satu saja yang menjadi itupun sebab saya tutup camera dengan tudung ekin hitamku (huhu..)


Gambar ini sudah di zoom in beberapa kali.

No comments: